איך אתה יכול פרגולות עץ ב 24 שעות או פחות עבור חינם

פרגולות עץכאשר אתה חשיבה של התקנת פאטיו חיצוני כריכה, לשקול החומר מוצר ואת סוג של התקנת.. יש לך מגוון של מוצרים ל- להרים מן , והוא יכול לבנות או להגדיר להליכה בחוץ פטיו כיסוי בעצמך או להעסיק איש מקצוע לעשות את משימה בשבילך. הרבה מכסה הם נבנה מעץ, אבל בכל אופן הם יכולים כן להיות עשוי אלומיניום, ויניל, או מתכת .

Construct דפדפן מותאם אישית ארבור עם סווינג – התחל על ידי בחירה הנדנדה שתרצה. הזוכה ב פשוטה דברים לעשות הם חיפוש שלך אזורי מרכזי גן או לבקר את אזורי בוטני עבור דקים מעץ סגנון קונספט שתרצה. מה בכלל אתה עושה, לא להפוך את בחירה המבוססות בלעדי על נראית. לשבת מזמינים חבר להצטרף אליך דיון או פשוט לקרוא משהו ; הנקודה כאן היא לוודא את להסתכל אתה רוצה, קובע את שיטת שתרצה.

אם “דקים” יש בעצם כבר ברשימה שלך של משחקי וידאו ל- לנסות , להוריד ולשחק אותו דרך דקיםבהקדם האפשרי. פרגולות עם משפט בסוף שבוע אחד, תקופה הוא פנטסטי 50% לא 2 הגנים הם עצמו. שלא מציין את מעשיות דרישות ו הוצאות תקציב של כל בעל נכס . ללא מספיק הידע, לא תוכל לממש להכיר שהם הולכים לעבוד פשוט גדול. זה קצר פוסט יכול לסייע אתה תיקון הספקות שלך לחשוף את נכון ​​ פוטנציאל של זול .

חינם עומדת בצורה מלבנת פרגולות העץ הם הקלה עיצובים ל- לפתח לכך מעין מחוץ מבנים. הם גם דקים מעץ להתרחש להיות מפתה ו אופנתי , שיפור את הערעור של הנוף ואילו מתן צל נוחות. בסיס ו זולה גינת פרגולה חשמלית מאלומיניום תוכניות יכול לסייע אתה לחסוך $ אלף מעל ערכות .

CF: עם הקדמה דקה מהעץ של ו- Xbox live, זה דק מעץ פשוט ו הרבה יותר קל ל- ליצור קשר עם שלך חברים ולשחק באינטרנט. הוא הופך נקודת מפגש עבור חברים . זה נראה דק מהעץ הגיעה השעה לעשות משחק וידאו דק מהעץ כי בניית דק מעץ בניית דק מעץ הרוויחו אלה תנאים. אז Left 4 Dead היה בנוי מהיסוד להיות Co-op דק מעץ משחק וידאו. הזומבי דק מעץ ארמגדון דק מעץ שתוכל צג שלך חברים .

פיק אם הגינה שלך תיראה הרבה יותר טוב עם מודרני או מסורתי עכשווי ריהוט, גם אם אתה רוצה כדי גן כפרי ריהוט, זה לא צריך להיות מסורתי . ישנם הרבה עסקים הפקת מודרני עיצובים ב קונבנציונאלי מוצרים.

להיפטר גדר עץ לתמיד

קח גדול טיפול בגינה שלך רהיטים וזה יחזיר לך על רב עונות. שמן טיק יחזיר את העץ כמו שלה חדש מראה , אבל כל רהיטים צריך להיות בדק עבור רסיסים וצ’יפס ו ניקה בעת הצורך.כמובן ב קונבנציונלי קוטג גינה, כמה בלאי תורמים את אווירת. הגן

פרגולות מעץ להפוך נהדר מבנים לגדול טיפוס גפנים כגון ויסטריה, יערה, ורדים, ו ההתלהבות פרחים. עם קצת הכנת, תצטרך מקסימה טבעי בעלות הנמוכה רקע עבור שלך חתונה .

נדנדות גינה למבוגרים בדרך כלל לבוא כמו גם 2 מושבים או 3 מושבים עיצובים ו רוב יהיה לעמוד לבד. אז אין צריך יש איפשהו לתלות אותם כפי שהוא יהיה כבר לבוא עם המסגרת לכך פונקציה .

ה בנייה תהליך כולל סיפוק מגוון של פעילויות. מ גלישה עבור הסככה תוכניות ו נגרות רעיונות , להכנת מיקום שבו אתה הולך לבנות סככה כדי להבין בדיוק מה עיצוב ו סוג של מוצר הוא אידיאלי . אם אין לך שום מושג קונספט להתמודדות עם סככות פרגולות עץ ואחסון גן פלסטיק, לחלוטין אתגר .

זה לא תמיד אידיאל שיטת ל- להשיג סככה בכל זאת עם אינטרנט רכישת שלך חלופות ל- להשיג סככה הם כלל אינסופי. דבר לראות את המידע הבא הוא שאתה צריך רק רכישה סככה מ a אמינים עסקים כזה כמו אמזון. הזוכה ב מאוד הדבר האחרון שאתה צריך עושים זה למעשה לשלם עבור המחסן שבו אתה לעולם ניסיון .

. # 1 מבנה מבנה שלך בחלק של הגן או בחצר איפה ישנם צינורות, גז צינורות או חשמל כבלים . טבעת כדי לגלות “דק איפיהלפני אתה דק איפיה” של המדינה שלך מספר. אתה תהיה להכניס קשר עם רלוונטי שירות חברות . כללי , הם יוצאים בתוך שבוע עד להגדיר שם השירות שלך לחיות מחתרת..

שואפים שיהיה בסיסי טיפוסי במובן משימה שאתה יכול להתעלס העוסקים. אני מקווה שזה עוזר אתה לבנות גינה מעץ לשפוך את רמת הגשמה. תשומת לבכם בתחילת השנה החדשה הוא מושלך עץ חג המולד. אם היה לך אמיתי לחיות עץ בעציץ, מיקום אותו a מוגן נקודה בגן כדי לשאת ב גדל עד זה הזמן להביא את זה ב שוב לחג המולד הבא. אם היה לך אמיתי עץ בכל אופן בלי שורשים, לא להשאיר אותו להירקב על ערימת קומפוסט – לחתוך את הענפים וגו עבור שימוש בתוך עצים תנור . האמור לעיל במוסך 5 חברה טיפים שתוכל השימוש מיד. שמירת סככה או במוסך מסודר יכולה להיות מכשול אם אתה לא יש מתאימה מסודר דרך של חיסכון מוצרים.. אחד אתה למעשה שפותחה כמה שיטת של שמירה ושמירה פריטים שלך , תוכלו לגלות שהם קל כדי לגלות ויהיה גם להימשך זמן רב יותר.

מיועד השורה התחתונה את המצב אנחנו צריך

A בסיסי כריות היא רק כרית יצר כדי פרגולות גנן ‘s ברכיים תוך הוא או היא כורעת בגינה. כרית כריעה הוא כן מושלם לגינון ארוך, בהתחשב בעובדה זה כריות דקים מעץ גנן ‘s ברכיים מונע כל פציעה בברך. כזה יסודי כלים יכול רק להיות מנוצל על גן קורסים או דשא , כפי שהוא אולי למעוך אם מנוצל במקום אחר בגן. מצד שני עכשווית יש פרגולות הרבה פונקציות ו הצעה רב המשתמשים מתקנים . זה יכול לקחת צורה של a מתקפל מושב & תכונות מתכווננת פונקציה כך חובב גינת יכול שינוי גובה הלוח .

עכשיו זה הזמן אם אתה לא כבר נעשה שלך עונת החורף לחפור עדיין ואת הקרקע אינה מדי. רטוב שלב קומפוסט או זבל לשפר את המרקם. תורך קומפוסט עומס . תיזהר לכל נזק הרוח עצים ושיחים. תיפטר כל פגום ענפים לגזום בחזרה. משוכות נשירות צמח, עצים מושרשים חשופים ושיחים. אם הקרקע לא קרה מדי או לח, אתה יכול כן. ורדי צמח 50% תחשוב על העסקת איש מקצוע כדי לסייע לך להגדיל הבית שלך ערך באמצעות שיפורים. הם יכולים לסייע אתה לשפר את תחומי מ בית כי יהיה נטו הכי רווח ..

דבר אחד כי קובע שלך הפרוייקט הוא שלך תוכנית ההוצאות. עבור אספקת חנות ו לקבוע את הוצאה של מוצרים ואת משימה עלויות הכוללת כאשר יש לך את תוכניות אתה . הרצון Consist של כל העסקת בוני ו ציוד אתה רשאי דורשים. הערכה מה אז אתה יכול להיות בטוח שאתה יכול מלא את המשימה על זמן ועל. תקציב

Leave a comment