לעולם סובל פרקט פרגולות שוב

בניית דקזה מסורתי , ב דק מעץ גנים, כדי דחיפה הימור, או קטנים סימנים , לתוך האדמה כדי לזהות בדיוק מה גדל מה ברציפות. הימור גן אלה יש כברת דרך מ התועלתן שלהם מתחילה. בדיוק מה היה כאשר רק מעשית יש בסופו של דבר להיות דקורטיביים ו יש פרושים מ ירקות כדי גינות.

כמה זמן יהיה בנייה הליך בדיוק לקחת? תחילת חבר מי איש מקצוע בניית דקים אולי להאיץ את הליך בכל זאת זה עדיין יהיה להשתנות מאז ל- לבנות סככה חלומותיך דורש משמעותי כמויות זמן ולעבוד. המבנה צריך להיות עמיד די היטב מאובטח, כך שניתן לעמוד דק מעץ חמור אקלים תנאים שוד התקפות.

כדי הצג ההימור גן בחוץ, אתה בתחילה הצורך כדי להתחבר ספייק מתכת, או חוט עבה, לחלק התחתון. שימוש פטיש או מקדחה ובציפורניים כדי לעשות חור מדריך כ אחד 2 סנטימטרים לתוך עץ צוּרָה. ואז, לדחוס קצת דבק מלאכה לבן לתוך החור מקום ספייק מתכת. אתה אולי רוצה לנצל חוט עבה לבצע עלה מוטיב או ספירלות ברחבי עץ עציץ. 50% האם כל בלתי הפיך ריהוט החתיכות להסתכל הרבה יותר טובות באבן או עץ? יש לזכור , שלמרות אבן יכולה להסתכל מושכת, תוכל צורך כריות כדי להשיג כלשהי נוחות ואם ריהוט הוא ממוקם על בחצר, תוכלו הצורך כדי לחתוך בסיבוב אותו רשמי ..

חינם עומדת בצורה מלבנת פרגולות העץ הם הבסיסיים ביותר עיצובים ל- מבנה לכך מעין חיצונית מבנים. הם גם דקים מעץ להתרחש להיות מפתה ו אלגנטי , שיפור את הערעור של הנוף ואילו הנפקה צל נוחות . פשוט ו זולה גינת פרגולה אסטרטגיות יכול לסייע אתה לחסוך $ אלף מעל ערכות .

גן עבודה לא פשוט אספקה לך יותר שטח ל- לנהל דק מעץ כל את יסודות לכל מוצלח חברה ו תדיר יהיה כן להוסיף ערך ל- בית. למה אתה צריך ללכת לקיצוניות של נע עבור תוספת שטח בכל הפעם הקמת תוספת חדר בתוך הגינה שלך יכול לשפר את ערך של משלך בית על ידי 5%? Invest פחות על משלם לעבודה מקום , ו כן בזמן להגדיל את ערך מ בית ! התפעולי ב בית בתוך הגינה שלך ולמשרד אסיסטים אתה לחסוך במזומן על תקורה והוא כן ובסופו של דבר להיות יותר ויותר פופולרי.

אז, אפילו אם אתה לא חושב אתה דורשים אותם לשפר את המראה של הגינה שלך, מיטב חוצות ריהוט יכול הצעה כל כך הרבה יותר רק גדול מראה .

המפתח שלך להצלחה: פרגולות עץ

קח גדול טיפול בגינה שלך רהיטים וזה יחזיר לך על רב עונות. שמן טיק יחזיר את העץ כמו שלה חדש מראה , אולם כל רהיטים חייב להיות חיפשו רסיסים וצ’יפס ו ניקה בעת הצורך.כמובן ב קונבנציונלי קוטג גינה, כמה בלאי כולל כדי את אווירה . הגן

הגדרת פרגולה לתת שלך הביתה איזו דמות. פרגולות יש בעצם צברו ערעור עקב שלה יכולת ל- ליצור מוצל locations וטבעי המראה. ביותר הביתה שיפור מרכזי למכור סך פרגולות עץ, אשר יכול להיות מותקן ביום או 2 עם עזרה של כמה חברים .

כשאתה מתחילים לנקות את בתוך ארונות, לחשוב על אבק אותם בתחילה .. כל לכלוך תקוע על בתוך יהיה נשאב החוצה. מערבבים מים וסבון נקי את מדפים . הזוכה ב מפתח עמוק טיהור שלך בית הוא להתחיל על מאוד מוביל וללכת משם. שימוש הפעם לשים ספינות ארון טריים תיקון מדפים אשר נפול .

פרגולה גושנית אולי להיות תיקון אם מול שלך הביתה אין הרבה אופי. פרגולות יש בעצם הופך למדי פופולרי בשנים האחרונות וניתן להוסיף צל אווירה לקדמת בית. ביותר הביתה שיפור מרכזי למכור להשלים פרגולות עץ, אשר יכול להיות להגדיר ביום או 2 עם סיוע של כמה חברים .

פרגולות אלומיניום קירור מתוך עם כוס יין או בירה קרה ב שלך מדהים עשה זאת בעצמך פרגולה. זהו מאוד הרבה לניהול עם כמה פשוט פשוטה צעדים . ראשית איסוף שלך מיקום . פרגולה יכול להיות נבנה על פטיו חיצוני , בקטע בחצר, מצורף כדי ב בית או יותר תדיר חינם עומדת בגינה. ודא אין מחתרת מתקנים שבו תוכל לחפור חורים יסודות . הבא, לשאול חבר טוב כדי עזרה אותך בגלל הודעות, קורות ועמודים הם כבדים מקום ו להתמודד . בחר אשר מוצר אתה צריך ללכת . סדרתי ועץ אדום הם ב מיטב טבעי חומרים עבור קשיחות ו ונעימות . הם מאוד אולם נגד פרגולות אלומיניום, גשם, ריקבון, באגים , לזרוק ויכול להיות נוסף משופרת עם כתם עץ מבריק מבוסס שרף עבור נוספת חוסן .

רק כמה האם אתה מסוגל להשקיע בגינה שלך רהיטים ? עץ שולחנות, כיסאות, ספסלי וכו , ניתן למצוא מגוון שונה ביער מורכב אורן, ארז הטיק? אתה יכול כן רכישה ריהוט ב קש, נצרים מקל הליכה . החלטה שהוא תקין בשבילך, תלוי אם אתה משאלה ל- לקנות משהו שיחזיק מעמד במשך תקופה ארוכה של זמן, או יהיה צורך שינוי לאחר כמה שנים.אורן, נצרים וקש, לא סוף סוף מחוץ , ויהיה דורש שמירה בתוך עבור עונת חורף..

כשמדובר בנוף סגנון, יש המון. אפשרויות בגלל של יתרונות זה הצעות , המון אנשים בחר ל- לקנות פרגולה חיים חיצוני. פרגולות הם נהדר עבור מרגיע לבד או עם משפחה ו חברים . הם גם לעשות מחוץ מרחבים מבט מתקדם ו מקסים . תשומת לבכם בתחילת השנה החדשה הוא מסולק עץ חג המולד. אם היה לך אמיתי לחיות עץ בעציץ, מקום אותו מוגנת נקודה בגן כדי להמשיך גדל עד זה הזמן להביא את זה ב שוב לחג המולד הבא. אם היה לך אמיתי עץ בכל אופן בלי שורשים, לא להשאיר אותו להירקב על ערימת קומפוסט – לחתוך את הענפים וגו עבור שימוש בתוך עצים תנור . אם לא יש אש אמיתית ואז לקחת את העץ מועצה אזורית טיפ בו ניתן מגורר וממוחזרים..

לקבל מימוש את המצב אנו נוטים צריך

שקול עדכון שלך מכשירים , קל גישה של לחסוך כסף על העזרים שלך . שדרוג ישן מכשירים יכול בסופו של דבר לבלות עבור עצמם בשל היותם ביותר באנרגיה שלהם צריכה . זה כן יחסית פשוט ל- להגדיר מכשירי חשמל לבית , כך עושים כך הם בית שיפור חלופה כי הוא יעיל ו מהיר דק מעץ.

אם יש לא כרגע נעשה שלך חורף לחפור עדיין ואת הקרקע אינה מדי רטוב , אז עכשיו זה הזמן. שלב קומפוסט או זבל לשפר את המרקם. תורך ערימת קומפוסט. היזהרו לכל נזק הרוח עצים ושיחים. תיפטר כל שבור ענפים לגזום בחזרה. משוכות נשירות צמח, עצים מושרשים חשופים ושיחים. אם הקרקע לא קרה מדי או רטוב , אתה יכול גם . ורדי צמח 50% , אם אתה לבחור עץ כי לא באמת בשבילך יש מתכת .. גן מתכת ריהוט ערכות יכול להיות יותר מעשית עבור פעילים בית; מאז הוא עשוי להיות וגמיש והאחרון במשך כמה שנים . ישנם רב מיני מתכות זמינות ..

הבאה דאגת אתה צריך לשאול את עצמך היא מה סוג של ארבור או סבכה לעשות לך רוצה ? מה להסתכל אתה שתנסה , משיגים ? האם אתה רוצה אלפייה כניסת לגינה באזור ? או שמא אתה רוצה רצון מרגיעה פינה בתוך הגן עצמו? אתה לא יכול לנצח את המראה של ויניל לבן אם אתה רוצה משהו שנראה נקי ו מתקדם . זה ומסודר, עכשווי ו הרבה הסוכות ויניל ופרגולות זמין היום הן כמעט תחזוקה לגמרי בחינם . סוכת ויניל לבנה כן עושה ונפלא רקע עבור להליכה בחוץ חתונה !

Leave a comment